پورتال سازمانی راهبران (PORTAL)

پورتال سازمانی راهبران نرم افزاری است مبتنی بر وب که با ایجاد یک درگاه مشترک طیف گسترده ای از خدمات را در اختیار انواع مخاطبین سازمان قرار می دهد.
مخاطبین پورتال سازمانی می توانند مراجعین سازمان، پرسنل، سایر سازمان ها و ارگان ها، کارفرمایان، پیمانکاران، مدیران و یا عامه مردم باشند.
"ارائه خدمات آنلاین" و "تعامل" دو مفهوم اصلی در پورتال سازمانی هستند.

در واقع پورتال سازمانی :

  • با سایر نرم افزارهای مبتنی بر وب سازمان ارتباط برقرار می کند.
  • با سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط و پورتال های آنها ارتباط برقرار می کند.
  • برای انواع مخاطبین، سرویس های ویژه ایشان را ارائه می کند.( مدیریت دسترسی )
  • با بانک های اطلاعاتی مرتبط ارتباط برقرار می کند.
  • خدماتی از سازمان را که قابلیت ارائه از طریق وب را داشته باشد به صورت مجتمع ارائه می نماید.

    در یک پورتال سازمانی موفق، بخش اعظم خدمات سازمان در قالب فرآیندهای مشخص به صورت آنلاین و در قالب زیر سیستم های پورتال ارائه می گردد و در واقع یک سامانه اتوماسیون تحت وب برای عموم مخاطبین ایجاد می شود. مسلماً با نتایج اتوماسیون آشنا هستید.
     
  • کاهش حجم قابل ملاحظه مراجعه
  • کاهش حجم بوروکراسی و ذخیره منابع مصرفی
  • ارائه خدمات به صورت تمام وقت و لاینقطع
  • حذف گلوگاهها و صفوف کاری
  • افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و پرسنل
  • دسترسی به خدمات از هر جا و در هر زمان ( حذف محدودیت ها )
  • افزایش بهره وری پرسنل و امکان سرمایه گذاری بر منابع انسانی
  • کنترل و نظارت دقیقتر و سرعتر بر روند اجرای فرآیندها
  • و  مهمتر از همه صرفه جویی غیر قابل تصور در هزینه های جاری سازمان
 
کلیه حقوق سایت برای شرکت راهبران فن آوری پاسارگاد محفوظ می باشد
);