خدمات پشتیبانی و نگهداری راهبران در حوزه های زیر ارائه می گردد. ( Online Support 7 * 24 )

پشتیبانی فنی نرم افزار و ماژول های طراحی شده

  • بررسی و رفع مشکلات و نواقص فنی نرم افزارهای تولید شده بر اساس گزارش کارفرما
  • تحلیل، طراحی و تولید زیرسیستم های جدید مورد نیاز کارفرما
  • مشاوره و ارائه راه حل های جدید در نرم افزار بر اساس شناخت مختصات فعالیت کارفرما
  •  بررسی صحت عملکرد نرم افزار و بانک اطلاعاتی به صورت مستمر در طول مدت پشتیبانی
     

 پشتیبانی فنی پورتال

  • به روز رسانی نسخه پورتال به آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت در طول مدت پشتیبانی
  • به روز رسانی نسخه ماژول های پورتال به آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت در طول مدت پشتیبانی
  • بررسی و رفع مشکلات و نواقص گزارش شده از سوی کارفرما.
  • بررسی صحت عملکرد پورتال و بانک اطلاعاتی به صورت مستمر در طول مدت پشتیبانی
  • معرفی ماژول ها و امکانات جدید پورتال به کارفرما و پیشنهاد ابزارهای متناسب با زمینه فعالیت ایشان
  • مشاوره و ارائه راه حل های متناسب با زمینه فعالیت کارفرما جهت تولید و توسعه ماژول های جدید.

پشتیبانی محتوایی

  • طراحی معماری محتوایی پورتال و ساختار راهبری کاربر در آن
  • طراحی و تدوین نظامنامه محتوایی پورتال
  • مدیریت تیم محتوایی پورتال و ایجاد ساختار مدون به روز رسانی
  • طراحی و تدوین محتوا به سفارش کارفرما با ایجاد و استفاده از تیم های متخصص در حوزه محتوایی مربوطه

 

 
کلیه حقوق سایت برای شرکت راهبران فن آوری پاسارگاد محفوظ می باشد
);